سی امین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و شانزدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک- مقررات ارسال و پذیرش مقاله
مقررات پذیرش مقاله

حذف تصاویر و رنگ‌ها

قبل از ارسال مقاله حتما این بخش را با دقت مطالعه فرمایید تا مشکلات ناشی از عدم همخوانی مقاله ارسالی با مقررات انجمن به حداقل برسد.

۱- موضوع مقاله ارسالی باید با موضوعات مندرج در برنامه کنفرانس مرتبط باشد.
۲-مسئولیت صحت اطلاعات فرم ارسال مقاله به عهده شخص ارسال کننده است و در صورت مشاهده مغایرت در هر مرحله از کنفرانس انجمن حق تصمیم گیری مقتضی را دارد. بدین منظور قبل از ارسال مقاله تکمیل فرم گواهی اصالت مقاله توسط ارسال کننده مقاله الزامی است.
۳-مقاله باید نتیجه فعالیت گروه ارائه دهنده مقاله باشد و تمامی نویسندگان در جریان کار و ارسال مقاله به کنفرانس باشند.
۴-مقاله نباید در کنفرانس دیگر، داخلی یا خارجی ارائه شده باشد.
۵-مقاله نباید در مجلات علمی داخلی یا خارجی چاپ شده و یا در حال بررسی برای چاپ باشد.
۶-مقاله ارسالی نمی تواند مروری باشد.
۷-مصادیق تقلب می تواند مواردی از قبیل زیر باشد: ارسال مقاله دیگران چه داخلی چه خارجی، ارسال مقاله تکراری، تغییر اسامی نویسندگان، درج نام نویسنده بدون رضایت و اطلاع، ارسال مقاله بدون اطلاع استاد راهنما.
۸-در صورت پذیرفته شدن مقاله، حضور یکی از نویسندگان جهت ارائه مقاله ( پوستر یا شفاهی) در زمان برگزاری کنفرانس الزامی است.
 برای قرارگیری مقاله های پذیرفته شده، در مجموعه مقالات برخط کنفرانس، و صدور گواهی ارائۀ مقاله، لازم است:
۱- نسخۀ نهایی اصلاح شدۀ مقاله ارسال شده باشد،
۲- شخص ارائه دهنده مقاله همان شخص ارسال کننده مقاله باشد. حداقل یکی از نویسندگان مقاله ثبت نام کرده باشد،
۳- فایل ارائه مقاله ارسال شده باشد،
۴- حداقل یکی از نویسندگان مقاله، برای پاسخ دادن به سؤالات شرکت کنندگان، در زمان ارائه حضور داشته باشد.

در صورت عدم رعایت هر کدام از بند ها، مراتب به مراجع قانونی و واحد بازرسی و شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت برخورد با متخلف ارجاع خواهد شد. 

نشانی مطلب در وبگاه سی امین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و شانزدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک:
http://icop.ir/find-1.90.50.fa.html
برگشت به اصل مطلب